En aquesta sessió, Martí Ferré i Agnès Simón, socis fundadors de l’estudi de disseny Bildi, aportaran el seu coneixement amb l’objectiu que les participants aprofitin el moment actual per prendre consciència de la marca pròpia. Es facilitaran eines i reflexions per millorar la imatge visual de les cooperatives.
📆DIA: 28 d’abril
🕖HORA: de 10 a 12 hores
MODALITAT: Formació virtual
OBSERVACIONS: L’activitat, a càrrec de Martí Ferré i Agnès Simon, socis fundadors de Bildi, estudi de disseny gràfic. També són professors del Màster de Disseny Gràfic de l’escola Eina de Barcelona, La formació s’impartirà a través de la plataforma Zoom (Nota: no cal obrir un compte en aquesta plataforma; prèviament es farà arribar un enllaç per correu electròic a les persones participants). Material necessari: ordinador amb connexió a Internet, càmera i altaveus. Activitat gratuïta amb inscripció prèvia.
Les cooperatives inscrites hauran de fer arribar el seu logotip al correu info@coopsetania.cat.
DESTINATARIS: La formació s’adreça a cooperatives, projectes cooperatius i de l’Economia Social.
CONTINGUTS:Des de la vivència es tractarà de la marca, el disseny i, com el momentactual, ens pot ajudar a parar i prendre consciència de la nostra marca, i millorar-la, si ho considerem oportú. Es facilitaran eines i reflexions que puguin servir a les cooperatives. L’objectiu de la formació és empoderar les cooperatives i dotar-les d’eines perquè puguin prendre decisions encertades de cara a visibilitzar tot el potencial del propi projecte en la seva marca.
● fases d’una crisi.
● el propòsit de la marca.
● el valor de marca i el valor del disseny.
● com ens comuniquem?
● què transmetem?
● els 10 punts que com a marca hauríem de tenir en compte.
● autodiagnòstic.
IMPRESCINDIBLE iNSCRIPCIÓ A TRAVÉS D’AQUEST FORMULARI 👇🏻