Coopsetània renova la seva imatge gràfica

gen. 30, 2023

Des de finals d’any que Coopsetània compta amb una nova imatge gràfica, creada per la cooperativa de disseny gràfic Bildi, una de les entitats promotores de l’Ateneu. La renovació arriba per visualitzar la nova dimensió de Coopsetània, que des de fa un any ha incorporat les comarques de l’Anoia i el Baix Penedès dins el seu àmbit d’actuació.

Per al logotip s’ha optat per incloure el nom sencer de Coopsetània jugant alhora amb les lletres “o” que funcionen també com a marca. El logotip, de color negre, s’acompanya amb la descripció “Ateneu Cooperatiu Alt Penedès-Anoia-Baix Penedès-Garraf”. Quant a la marca s’aprofita la doble “O” original del nom per continuar duplicant-ho fins que siguin quatre, i convertir així cada caràcter en la representació de cada comarca. Per altra banda, s’aprofiten els diversos pesos tipogràfics per trencar amb l’homogeneïtat i poder representar un territori divers, viu.

La gamma cromàtica de l’ateneu també estarà definida per quatre colors. Dues tonalitats de verds, una amb més blau i l’altre amb més groc, que ens portaran als paisatges del litoral i interior del Penedès i el seu voltant. Aquests dos colors es combinaran amb un taronja i un vermell, que s’apropen a una tonalitat més marró i fan referència així a la terra, ampliant l’imaginari del territori cap a l’interior de Catalunya. Amb la combinació d’aquests dos grups cromàtics s’aconsegueix un contrast vibrant que doni força a les aplicacions comunicatives pròpies de l’ateneu.

Bildi és la cooperativa que s’ha encarregat de la nova imatge de Coopsetània

0 Comments

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Subscriu-te al nostre butlletí

Rebràs les últimes novetats de Coopsetània

Avís legal

T'has subscrit correctament!